Kan ik een leverdatum voor mijn bestelling selecteren?
Er is momenteel geen optie voor de leveringsdag.
Er is momenteel geen optie voor de leveringsdag.
Verzendkosten zijn alleen van toepassing indien men niet voldoet aan het minimum orderbedrag. De verzendkosten worden weergegeven in het besteloverzicht voor het afrekenen.
Lokale belastingen worden berekend op het besteloverzicht voor het afrekenen.
Sommige producten zijn beperkt tot een minimale hoeveelheid of worden alleen in veelvouden verkocht. Er wordt een bericht weergegeven om u te informeren over een minimale hoeveelheid of veelvoud die aan uw winkelwagentje moet worden toegevoegd, maar als dit niet zichtbaar is bij het door u geselecteerde product, kan er een fout optreden. Neem contact op met […]
Al onze producten zijn verkrijgbaar in onze eShop, weergegeven met voorraadbeschikbaarheid, MSD-catalogusprijs, kortingsprijs (indien van toepassing) en eventuele aanvullende op volume gebaseerde prijzen (indien van toepassing).
Aangezien sommige producten door licentie kunnen worden beperkt tot specifieke accounts, moeten we, wanneer u uw account wijzigt nadat u producten aan uw winkelwagentje hebt toegevoegd, het winkelwagentje wissen voor het beleid inzake licentieveiligheid en -voorschriften. Wanneer u bij meerdere accounts een verkeerd account selecteert, corrigeer deze voordat u producten toevoegt. Als u een afleveradres […]
Elke adreswijziging moet worden geverifieerd volgens onze standaard procedure. Neem contact op met de Customer Service om adreswijzigingen door te geven. Dit wordt automatisch binnen 24 uur bijgewerkt naar de eShop.
Onze eShop is alleen beschikbaar voor geregistreerde dierenartsen met een zakelijk account. Elke collega die toegang nodig heeft, moet zich registreren bij MSD Animal Health en worden goedgekeurd via ons normale verificatieproces. Klik hier om de Customer Service te informeren: https://www.msd-animal-health.nl/contactgegevens/
Ja,wanneer u ingelogd bent klikt u op Profiel beheren in het inlogvenster. U kunt uw contactgegevens en bedrijfsvereniging bijwerken. Om uw bijgewerkte gegevens te kunnen zien, gelieve uit te loggen en opnieuw in te loggen.
Dit kan te wijten zijn aan uw registratie of een systeemfout. Als uw registratie nog niet via e-mail is gevalideerd en bevestigd, wacht dan tot uw toegang is bevestigd. Als u al toegang hebt, kan dit te wijten zijn aan een systeemfout. Waarschuw onze Customer Service als u niet kunt inloggen met uw bestaande toegang. Gebruik de webbrowsers […]